Marketing tadqiqotlari
Qo'shimcha ma'lumot
Alifbosi | |
---|---|
Betlar soni | |
Kitob tili | |
Kitob turlari | |
Muallif | Ergashxodjayeva Sh. Dj., Abduxalilova L. T., Ikramov M. A., Adilova Z. Dj., Nabiyeva N. M. |
Yili |
Ushbu o‘quv qo’llanmada “Marketing tadqiqotlari” fani bo‘yicha TDIU “Marketing” kafedrasi professor-o‘qituvchilarining hamda “O‘zbekiston iqtisodiyotini rivojlantirishning ilmiy asoslari va muammolari” ilmiy tadqiqot markazi xodimlari bilan integratsion va innovatsion hamkorlik asosida tayyorlangan keys-stadi, konkret ishlab chiqarish va xizmat ko‘rsatish holatlarini tahlili hamda boshqa faol o’qitish uslublarini qo’llagan holda amaliy va seminar mashg‘ulotlarini o‘tkazishga uslubiy ko‘rsatmalar berilgan.
Categories Elektron resurs, O'quv qo'llanma
Tasnif
Qo'shimcha ma'lumot
Alifbosi | |
---|---|
Betlar soni | |
Kitob tili | |
Kitob turlari | |
Muallif | Ergashxodjayeva Sh. Dj., Abduxalilova L. T., Ikramov M. A., Adilova Z. Dj., Nabiyeva N. M. |
Yili |