Автосаноат корхоналари маркетинг тизимини такомиллаштириш
Qo'shimcha ma'lumot
Alifbosi | |
---|---|
Betlar soni | |
Kitob tili | |
Kitob turlari | |
Muallif | |
Yili |
Мазкур монографияда автосаноат корхоналари маркетинг тизимини такомиллаштириш жараёнларини назарий-услубий асослари тадқиқ этилган. Тадқиқот ишида автосаноат корхоналари макетинг тизимини такомиллапггаришда ахборот-коммуникация тизимининг ўрни, автосаноат корхоналари маркетинг тизимини такомиллаштиришнинг хориж тажрибаси ва ундан фойдаланиш имкониятлари тизимлаштирилган. Автосаноат корхоналари маркетинг самарадорлигига таъсир кўрсатувчи омилларни умумий савдо ҳажмига таъсири баҳоланган. Автосаноат корхоналарининг ташқи ва ички мухитнинг ўзгарувчан шарт-шароитларига мослашиш жараёнини стратегик бошқаришни такомиллаштириш орқали барқарор савдо ҳажмига эришишга доир илмий таклиф ва амалий
таклифлар берилган. Монография профессор ўқитувчилар, илмий тадқиқотчилар, амалиётчилар, магистрантлар ва мазкур муаммоли жараёнга қизиқувчи кенг китобхонлар жамоаси учун мўлжалланган.
Avtosanoat korxonalari marketing tizimini takomillashtirish
Qo'shimcha ma'lumot
Alifbosi | |
---|---|
Betlar soni | |
Kitob tili | |
Kitob turlari | |
Muallif | |
Yili |