Strategik marketing
Qo'shimcha ma'lumot
Alifbosi | |
---|---|
Betlar soni | |
Kitob tili | |
Kitob turlari | |
Muallif | |
Yili |
Mazkur darslikda korxonada marketingni roli, marketing va ehtiyojlarni qondirilishi batafsil bayon etilgan. Bozorni segmentlash orqali ehtiyojlarni o’rganish, bozorning jozibadorligi, Firmaning raqobatbardoshligini tahlil qilish, yangi tovarlar ishlab chiqarish yo‘li bilan rivojlanish strategiyasi, sotish kanali, narx va kommunikatsiya bo’yicha strategik qarorlar qabul qilish va strategik marketing rejasini tuzish muammolari batafsil bayon etilgan. Shuningdek, darslikning har bir mavzusi bo ‘yicha nazorat savollari, testlar va glossariy berilgan.
Categories Darslik, Elektron resurs
Tasnif
Qo'shimcha ma'lumot
Alifbosi | |
---|---|
Betlar soni | |
Kitob tili | |
Kitob turlari | |
Muallif | |
Yili |